14 November 2009. Talentløs snømåking i Eidsvoll


Det ble ren fiasko tur i dag. Han som måker snø her må ha vært i sin egen verden. Det ligger jo fremdeles båter ute ,og snømåkeren stenger hele rampen nederst med et tonn presset snø. Det er glatt her. men jeg hadde med en god del salt som jeg hadde tenkt å strø i hjulsporene, så det hadde nok gått bra. Men spade hadde jeg ikke med for å hakke og bort snøen. Arne kom som avtalt men jeg fikk ikke låv til å kjøre ned på rampa av han. Frank Ronny kom for å oppdatere begge skjermene mine og legge inn en del på forskjellige menyer, og i tillegg prøvde han å lære meg. Og det tar tid det, men Frank Ronny trykte og forklarte i hele to timer, men ble litt sliten så jeg fulgte litt dårlig med på slutten. Men fikk med meg litt i alle fall, ja faktisk mer enn jeg hadde trodd. Så tusen takk Frank Ronny, det setter jeg stor pris på. TUSEN TAKK !

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar