1 November 2009. Hva skjer ?


Hei folkens! Det har ikke skjedd stort i det siste, da jeg ikke har kommet inn på bloggsiden min. Alt har stått stille , fra knallstart til fjasko. Både laptoppen til min sønn og min kom ikke inn på bloggen min så vi trodde at det var noe galt med den. Men alle jeg snakket med her oppe kom inn, så vi måtte forske litt på det. Kom ikke fram til noe vettug, så jeg prøvde før jeg skulle legge meg på morgenen, og vips så var jeg tilbake. Det som har skjedd siden sist : for mye månelys om natten, ikke en sky på himmelen og da blir hjorten nervøs. Neste natt: enormt med tåke og så kom lørdags kvelden med totalt tildekket med tykk skylag. ja, ja! Vi får ikke gjort så mye med været. Men nå har Tor Arne ( sønnen ) kommet, så nå får vi håpe at ting snur seg litt. Har vel ikke så mye og klage over, på alle de årene jeg har jaktet her har jeg gått fra en kalv på en kvote på syv dyr.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar