Onsdag 3 Juli KL 00.33




Her er matros Rune ved roret i solnedgangen fredags kveld, nydelig vær og sjøen ligger helt flat. To fine ørreter fikk vi også, på samme wobbel. Vi var meget fornøyd syntes vi, knekt fargekoden og typen wobbler vi skulle bruke under neste dags NM i Trollingfiske. Vi var inne på Viken II kl 0100, fortøyde og snakket med et par andre som lurte på hvordan kvelden hadde vært. Vi ruslet bort til campen ved to tiden, men ble vekket av Geir og fikk den triste beskjeden. Så de tre første bildene fra kvelden før blir gode minner, som jeg tenker på hele tiden. Det som jeg nå kun tenker på er hva i helvete Gjensidige Forsikring driver med, jeg har fått et skadenummer og en takstmann som har svarer. Tror de ikke helt har forstått hva som ligger under vannet jeg, det er liksom ikke en 12 fots pram. Det er masse løsøre i båten som kanskje kan reddes, osv. Og veldig mange begynner å lure på om jeg er så likeglad, men jeg får jo ikke røre den. Og Gjensidige skulle liksom lage hastesak av dette ?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar