Torsdag 11 November 2010. Hentet Vikingfjord




Da er båten tatt opp for i år, har ikke mer tid til fisking. Jeg har igjen to hjorter, en kalv og en bukk og noen rådyr jeg skulle ha skutt. Men får jeg tid til å jakte rådyr to- tre helger før jul får det være bra. Det var ikke vanskelig å starte båten uten Coast Key. Stener fra Mjøs Service hadde skrevet ut noen viktige papirer som burde ha fulgt med en ny Coast Key. Men det var meget enkelt og nulle ut Coast Key`n på en knapp, og deretter bare å starte opp. Tøøøft, men det hadde jo vært så enkelt om jeg hadde hatt de papirene fra før. Men jeg må bestille en ny håndenhet, og det er i orden.
Lageret er meget bra, men båtene må plasseres slik at de båtene som skal først ut ikke blir forhindret av andre. Det er jo noen som skal ut allerede i slutten av mars / begynelsen av april neste år, det er de som skal til Bornholm.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar