11 Januar 2010. Trim flaps


Denne trimflapsen så jeg på båtmessa i fjor, og de var montert på en Hansvik. Men det var ingen som viste hvor man fikk tak i dem. Det var ingen av båtforetningene som hadde hørt om dem heller, men det var vel for nytt? Men jeg gir ikke opp, men båtforetningene har fremdeles ikke hørt om dette. Gidder ikke nevne hvilken. Men Kjell Are ( Team Mayday ) han fant det på nettet, og tusen takk for det, Kjell Are. Disse tar nemlig ingen plass, og jeg slipper å demontere badestigen, noe jeg er sterkt imot. Og de skal vistnok fungere bedre også, det lille jeg har hørt om dem. Er det noen som har erfaring om dette? Nå har jeg sendt en forespørsel og bedt om info og pris.

1 kommentar:

  1. bare morro Tore,,så de borte i Åmål sjøl for første gang,på en dansk båt -Team Simone,spennende og se om du handler og gleder mæ evt til og høre bruker-erfaringene dine på disse--:-)))

    SvarSlett