Mandag 10 Desember 2012. Blogg problemer

Har siden sist ikke fått lagt inn bilder på bloggen, fordi jeg ikke skal ha mer plass. Mange mener at det er ubegrenset å blogge. Og det er de som blogger mye mer enn meg. Og i det siste har jeg fjernet  en del bilder, men får bare opp denne skriften:
 
Beklager, du har ikke mer plass igjen. Du bruker for tiden 100 % av de 1 GB du har til rådighet for bilder. Kjøp mer lagringsplass
Bildene lagres i Picasa Nettalbum-kontoen din og er innberegnet i den gratis bildelagringsplassen på 1 GB. Hvis du kjøper ekstra lagringsplass, deles denne mellom flere Google-produkter og kommer i tillegg til den gratis lagringsplassen. Les mer
 
Er det noen som har peiling på dette ????
 
Tore

2 kommentarer:

  1. Det er korrekt at der er 1Gb gratis plads på Google... Jeg bruger i øjeblikket 0,754Gb og har blogget siden 2008 + at jeg har ret store Picassa album med billeder at bådprojektet og andet.., Tror du skal overveje at minimere størrelsen på de billeder du uploader? ;-)
    Glædelig jul til dig og din familie, håber vi ses på Bornholm!!

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg er ingen prof på data heller, så jeg får vel kjøpe meg beder plass. Men det er ikke en engangs sum, men en måntlig avgift.
      Bornholm ja, spørs det da jeg ikke har fått med meg makker ennå.
      God Jul til deg og din familie også, og Godt Nytt år til dere alle.

      Mvh Tore

      Slett