Tirsdag 19 April 2011. Noo vaart eg skremt jaa


I tillegg til jobben prøver jeg å trene på Spenst tre dager i uka, og har kjøpt meg ny sykkel for å sykle turer minst to ganger per uke. Og dette er ikke første sykkelturen, men kunne fort ha blitt den siste. Jeg oppfattet ikke hva som skjedde med en gang. Begge hjulene bremset opp, eller var det bremsene som hang seg opp?. Pungterte jeg på begge dekka? Så skjedde det, varmen fløy fra beina og opp i hode på null time. Jeg datt over rattet men fikk plassert begge beina på bakken og letet febrilsk etter nitroglyserin tabletter. Fant glasset med tablettene men hadde hansker på meg og fikk ikke hansken ut av lomma, og panikken begynte å spre seg men til slutt fikk jeg hivd inn noen nitro og holdt meg godt i sykkelen til det gikk over . Så syklet jeg hjem, og jeg elsker å sykle, også lange turer.

1 kommentar:

  1. Du må lære deg å trene med måte tenk på helsa de.Du har jo heller ikke kropp bygd for for fart
    Hilsen
    Usunn

    SvarSlett