Onsdag 27 April 2011. Fiasko

Har drevet med Coast Key`n i dag tidlig, hadde tenkt og ta vekk hele driten. Så jeg skrudde opp nøkkelhuset og veggen bak, men det var så mye ledninger så det var ikke stort jeg forstod av dette. Da jeg begynte å presse sammen noen kontakter pep det i Coast Key`n og jeg prøvde enheten jeg skal trykke på, og den slo seg på. Prøvde da å starte og det gjorde den, og dette gjorde jeg flere ganger med hell. Pakket da med en gang for å dra ut å fiske, men da ville ikke motoren gå høyere enn 3000 omdreininger. Så jeg fikk ikke mer enn 7 knop fart, tiltet motoren opp for å se om det var noe som hadde festet seg rundt propellen. Men det var det ikke, så vi dro ut i krabbefart men laksen var ikke i bettet i dag. Været var nydelig og havet blankt men i morgen tidlig må jeg prøve å få tak i noen som har litt peilig på motor. Blir forferdelig sliten av å ha så mye problemer hele tiden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar