Onsdag 2 Februar 2011.Bring


Jeg venter på en spesialsag som skulle komme til meg i dag. "Bring"(posten) ringte meg i dag tidlig og spurte om det var folk tilstede kl 15.30 noe jeg bekrefter at det var. Sjåføren skulle ringe meg kl 15.00 sa hun. Men han ringer ikke etter avtalt tid, og jeg har fått hjelp helt fra Årnes da denne saga veier sine kilo og er uhåndterlig. Den skal fraktes til snekkerverkstedet. Jeg ringer Bring kl 15.30 og de bekrefter at bilen dro kl 14.30 så den er rett rundt hjørnet. Arne og jeg venter og tiden går, ingen ringer og kontoret er stengt for i dag. Nå er kl 17.45 og ingen har ringt og jeg må sende Arne tilbake til Årnes. Denne frakta har kostet meg kr.843.- . Det minste de kunne ha gjort er å gi beskjed slik at folk slipper å stå der og vente. Jeg kunne ha jobbet i stedenfor, det blir lite penger av å vente på noe som ikke dukker opp! Bring er virkelig en seriøs bedrift som tar kundene på alvor.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar