Onsdag 2 Februar 2011. Saga kom

Bring kom med saga mellom kl 20.30 og 21.00 i kveld, sjåføren ringte meg da han var på Kløfta. Og der var jeg også da jeg måtte innom et firma der. Sjåføren hadde ikke fått noe fastsatt tid til å være hos meg sa han, men jeg gadd ikke stå der å diskutere. Jeg sier til han at vi møtes hjemme og slenger den på hengeren,men da sa sjåføren sa at vekta var korigert fra 172 kg til 208 kg. Og siden jeg hadde tilgang til trøkk der jeg var, endte dette med at han kom dit hvor jeg var på Kløfta, så fikk jeg hente hengeren etterpå. Det var en stor høy pall med en hoveddel og flere mindre pakker, og vi vurderte om vi greide å få dette inn i bilen min. Etter å ha fjernet bånd og hovedesken fikk vi så vidt plass i bilen, så da har jeg en ny utfordring i morgen. Men en utfordring stopper ikke meg, det er verre med han som er så liten at han har nok med å holde i en kost. He he.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar