Mandag 14 Juni 2010. NM er over for i år

Motoren på båten til Arne Høvik fra Oslo streiket, så jeg fikk han til å stille som matros i min båt. Og det var jeg veldig glad for, Arne er rolig og en trivelig / morsom kar som er en erfaren trollingfisker. Mjøsa viste seg på det verste, bølgene slo over baugen og klask i ruta. Måtte sitte på kne på dekk for å sveive inn fisken. Jeg har til nå fått bare godkjente fisker på de turene jeg har vert ute på i år, men på NM raste det inn for korte fisker flere ganger. Fikk en fin ørret på 2,41 og kom på 33 plass med den av 185 startende båter, og må vel være fornøyd med det. Vi fikk 5 ørreter til men under 55 cm, og da telles de ikke. Vind og sjø var så jævlig hele natta og jeg mistet en vimpel, og vaieren på riggen rauk rett av så jeg mistet et Shark lodd. Ellers var helga helt topp, og det var mye fint ørret og se på Gjøvik. GRATULERER TIL ALLE VINNERNE I NM 2010.

1 kommentar:

  1. Du drømmer nok omå bli eldre så du blir avslappet som oss Prostata teamene.Men vi hjelper jo gjerne til med råd.Det var hyggelig å høre at Lappia Prince Mild 2 var den som fungerte for deg.Hilsen egg å bacon

    SvarSlett