29 September 2009 Trist men sant




Lufta gikk litt ut av meg i gårkveld da jeg fikk beskjed om at båten ikke ble ferdig før helga, ikke før den 3 eller 4 okt. Det har gått i 100 i de siste ukene, og jeg gledet meg stort til denne helgen. Mem slik gikk det ikke, det blir rett og slett formye og montere. Arbeidet skal gjøers strøkent, og det dukker opp småting som mangler og disse må jo handles inn for å komme videre. Han som monterer alt det eletriske for meg driver jo ikke med annet og er meget nøye og flink. Dette kan han og han vil sefølgelig ikke levere fra seg halvferdig arbeide, som han sier dette må gjøres pent og onklig. Og alt dette skal prøves ut først, alt skal virke som det skal. Her ser dere hvor bra zenon bauglyktene ble, de lyser mer en bra. Nei jeg er trist og lei meg men får lite gjort med det. Men jeg ønsker alle en fantastisk trollinghelg denne helga og at dere får nydelig vær. Jeg skulle gjerne ha vert der, men jeg orker bare ikke jeg er bare sliten og lei. Lykke til på Trollingfestivalen 2009 gutter. Mvh Tore

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar