13 September 2009. Gratis Bjørnejaktfilm fra Cannada



VHS Kasetter. Jeg har vert på svartbjørnjakt 6 ganger, på disse turene har jeg filmet 29 timer. Dette har blitt til en film på 40min, en film som fikk to sider med kjempe god kritikk av jaktbladet Jeger Hund og Våpen. Bladet som i dag heter Jeger. Filmen solgte bra og er kopiert opp i fler opplag, filmen er copy-right sikret. Da jeg har noen titals filmer igjen ønsker jeg å gi disse bort, i stede for at de bare ligger der. En film til hver, men dere må jo ha tilgang til VHS. Dere må selv hente filmene hos meg eller jeg kan ta de med på Trollingfestivalen på Tangen. Legg inn svar på kommentarer.

2 kommentarer:

  1. Hei Tore

    Jeg tar gjerne ett eksemplar av filmen hvis det er noen igjen!

    Mvh
    Frank Ronny

    SvarSlett
  2. skulle gjerne hatt en jeg også men skal ikke på trolling treffet og det er litt langt og kjøre. Du hadde ikke hatt veldig lyst til og sende en til meg da?

    SvarSlett