Torsdag 4 August 2011. Campingliv






Campingliv ja ! Og nyte campinglivet har jeg ikke hatt tid til i sommer, men det kommer nok med tiden. De 4 siste dagene har jeg jobbet meget lange dager der oppe, og jeg legger nå duk og singel på begge sidene og forran. Er drit lei av å traske i gjørma etter det har regnet, selv om det var herlig at det kom litt regn. He he. Nei da, når veggene kom på plass begynte det å regne. Men ikke et vanlig regnvær, det regnet så jævlig at man knapt kunne se over campingplassen. Noe så gæli det bøtta ned, og jeg tenkte hva faen har jeg gjort for noe galt ettersom dette regnet ikke kunne vente et par timer. Etter kort tid vasset vi i ca 3 cm vann, og nå var alt så potta tett og ikke noe ville renne ut. Jeg hev meg i bilen og feide til lageret for å hente vannsuger og byggtørke, og den vannsugeren gjorde jobben skal jeg love dere. Og med byggtørka så var dette ikke problem, men jeg vart skremt ja.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar