Tirsdag 3 August 2010. Animasjon


Har fjernet noe av animasjonsfigurene på siden min. Har fått mer og mer problemer på bloggsiden, har stort sett ikke fått logget meg på,og har hatt masse problemer på pc-en forøvrig. Det viser seg at det ligger virus bak en eller flere av animasjonene, men hvilken av de finner jeg / vi ikke ut. Så får vi håpe at dette bedrer seg, hvis ikke må jeg fjerne flaggene og resten av de. Skaffet meg forresten en ny super vidvinkel objekt i går til kameratet, det blir spennende. Jeg trenger jo det hvis jeg skal få med hele fisken, hehe. Bestilte en APO Tele Converter 2x DG for et halvt år siden, og den kom i går. Og den er bare rå, har allerede tatt meg tid til å prøve den, så dette blir moro. Det er den gode vidvinkelen jeg tar dette bilde med, dette bildet er tatt på en avstand 30cm.

1 kommentar: