Søndag 16 Mai 2010. Danmark


Ja da er turen til Uffe i Danmark over, la turen til samme dag som jeg skulle i et møte i Frederikshavn. Men første dag ble lang, startet 03.30 til Larvik og tok ferje til Hirtshals. Deretter kjørte jeg over til Frederikshavn i et møte og så ned til Middelfart for å treffe Uffe. Det var en meget trivelig kar, og vi fikk fort en god tone. Det var noe annet å se denne båten han bygger, på nært hold, enn bare bilder. Man trenger ikke tvile på at han vet hva han driver med. Alt er meget nøye gjenomtenkt, til minste detaljer. Det ble en god handel for oss begge, jeg kom hjem med MegaMax, Max, Ufling, Snurrebasser, V-Plugger og mer til. Jeg fikk også et lakkeringsskap med avtrekksvifte, og masse gode tips i tillegg. På nederste bilde ser du de 4 typene jeg skal lakkere selv, som en prøve, rustfritt stål kreverer nemlig en spesiell god grunning.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar