NM Mjøsa 2009



NM ja, det hadde vert topp og vert med men det kan jeg ikke men det er lite å syte over. Jeg har vist en måndes tid at jeg skulle operere venstre skulder i dag. Høyre skal jeg ta senhøstes, da dette går tregt og må trenes opp igjen. Men nok om det, jeg er som sagt fersk i trollingfiske men har drevet med fiske/dorging og jakt så lenge jeg kan huske. Sitter og graver i gamle bilder etter fiske og jaktbilder, må ha noe å gjøre når jeg ikke får jobbet. Og dette er første dag, og jeg skal gå sykmeldt i tre mnd. Hm! Denne laksen på 9,3 kg tok jeg i Namsen,og jeg husker den veldig godt selv om det er mange år siden. Ja, jeg var vel mer ung enn voksen kan man si, men det er slike minner man aldri glemmer. NM ja gutter, jeg ønsker alle skitt fiske og håper at en av våre drar i land seieren. Lykke til! Jeg får holde meg oppdatert på nettet/tlf

3 kommentarer:

  1. Du får ha god bedring, synd det skulle kolidere med oprasjonen og nm da. Blir morro og se båten din live. den ser lekker ut.

    SvarSlett
  2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  3. Takk for omtanken, det er mulig jeg stikker en tur opp på lørdags formiddag en liten tur for å titte. Jeg er spendt på hvordan båten blir selv, om det kommer til å bli slik jeg tenker. Jeg har allerede bygd om noe av det jeg har satt på før, det liker jeg ikke da det blir bare dyrere. Men det står en del igjen og vil ta noe tid uansett
    Mvh Tore

    SvarSlett