Lørdag 22 Desember 2012. Idiot




 
 
Hørte en jevla bilalarm som stod og gikk utenfor Europris, da jeg var der inne og skulle ha noe småtteri. Borte ved kassa var denne lyden ganske høy, og jeg lurte nok litt. Jo da når jeg kom ut så var det bilen min, alarmen har tidligere gått et par ganger uten grunn. Men det var lenge siden nå, og bilen har jeg hatt en stund. Jeg stoppet alarmen og så ikke noe spesielt da, stresset som jeg var.
Tidlig dagen derpå så jeg rett på det da jeg kom ut, noen har vert borti bilen på Europris.
Den som har vært borti bilen min MÅ jo ha merket det, og ikke minst hørt alarmen. Og da burde det ha gått opp for vedkommende også. Nei da, stikke av  valget denne jævlige idioten.
Håper du sitter drit nervøs hjemme og lurer på om noen har sett deg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar