Onsdag 6 Juli 2011. Plattingen kommer seg !




Det jobbes og jobbes, og dagene blir veldig lange. Sakte går det også når man ikke er snekker, men dette ser veldig bra ut. Så tar jeg en telefon til Kløfta for å be om gode råd og om litt hjelp om han kan. Jeg forteller hvordan jeg har gjort dette og han skal ringe meg opp litt senere. Da han hadde en kunde hos seg som var ingeniør som drev med dette og sier at jeg ikke kan legge 2 plater med styroform i mellom 2" 4" fordi 2" 4" tørker inn så mye at styroformen vil sprenge det hele. Fint! det var nettopp det jeg trengte, da må mye av dette opp igjen og alu teltet kommer kansje på fredag. Topp ikke sant, men jeg har gjort det som en annen snekker har sagt jeg skal gjøre dette. Løpegutten venter besøk fra Frankrike så han kan jeg ikke plage mer, så får tiden vise hva som skjer.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar