Mandag 9 August 2010. Ønsker du vinterlagring ?

Da har jeg inngått en avtale om vinterlagring av båter ved Skreia (det gamle veveriet). Det er 4000 m2 til disp, lageret er oppvarmet, 8 til 10 grader. Det er meget bra belyst, porten er 5x5m så det er riklig med plass til å komme inn. Pris er kr.200.- per m2, og det burde være en grei pris , når man tenker på at dette er oppvarmet. Dessuten blir kort vei fra Viken II til vinterlagret. Jeg regner med at det går i orden med å få til egne helger der vi pusser og skrur/mekker båt for dette har jeg allerede tatt opp med dem). Dette blir faste helger og tider. Kommer tilbake til dette, men trenger to personer som kan stå ansvarlig sammen med meg når det gjelder nøkkel, og fordeling av frammøte til disse helgene. Eierne ved lageret ønsker tidlig tilbakemelding, så det er bare å melde dere på til meg. Dette tilbudet gjelder ikke bare til ØRTK, men til alle som ønsker vinterlagring (over hele Romerike). Her har vi muligheten til å få til et trivelig felles vinterlager der vi kan møtes for å diskutere båt over en kopp kaffe og noe å bite i. Prøver å skape noe sosialt på vinteren, og så er båten klar tidlig for bruk før sesongen starter igjen. Jeg trenger fullt navn, adr, tlf og fot på båten.NB: Det er også plass til campingvogn dersom noen trenger det.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar